Pakmaya’dan Ev Tüketimi İçin Çikolata Pazarında Devrim!

 

Pakmaya’dan Ev Tüketimi İçin Çikolata Pazarında Devrim!

Pakmaya bugüne kadar sadece parça ve damla formlu “bitter çikolata” ürünlerden oluşan ev tüketimi için çikolata pazarını yeniden tanımlıyor. Pakmaya süsleme amaçlı faydası bulunan ve tek bir çeşitten oluşan bu ürün kategorisinde lezzeti ön planda tutan yenilikçi bir yaklaşım ile 4 yeni ürün sunuyor.

25 Şubat 2015 / İstanbul – Pakmaya fırın ve pastaneler için olduğu kadar evde üretilen ve tüketilen unlu mamul, pasta ve tatlılar için de vazgeçilmez bir gıda markası haline geliyor. Bu alanda başta pişirme yardımcıları olmak üzere pudingler, tatlı soslar, krem şanti ve hazır tatlılar ile rakipleri karşısında gücünü kanıtlayan Pakmaya şimdi de çikolata kategorisinde yenilikçi bir adım atıyor.

Bugüne kadar sadece “bitter” çikolata olarak parça ve damla formunda ürünlerden oluşan ev tüketimi için çikolata pazarına, Pakmaya tüketicileri mutlu edecek lezzetin ön planda olduğu 4 yeni ürün sunuyor: Bitter ve Sütlü Parça Çikolata, Bitter Kurabiye Çikolatası ve Sütlü Kurabiye Çikolatası.

Yeni ürünlerle ilgili bir açıklama yapan Pakmaya Tüketim Grubu Satış ve Pazarlama Müdürü Kemal Aktaş konuya ilişkin şunları söyledi:

“Pakmaya sadece mayada bir dünya markası değil, aynı zamanda gıda ürünlerinde de iddialı bir markadır. Son yıllarda attığımız adımlarla bu alanda büyük ilerleme kaydettik. Yeni çikolata ürünlerimiz de bu konudaki başarımızın bir başka göstergesidir. Yeni ürünlerimizle pazara getirdiğimiz inovasyonlarla ev tüketimi çikolata kategorisine damgamızı vurmaya kararlıyız.”

 


Pakmaya 2017 © Tüm Hakları Saklıdır. S.S.SYasal Uyarı

Google+